czwartek, 20 lipca 2017

Tanie a dobre, czyli niedrogie kosmetyki warte uwagi



W swoich zbiorach kosmetycznych mam produkty z różnych półek cenowych - zarówno tańsze, jak i droższe. Wychodzę z założenia, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością, dlatego często sięgam po te pierwsze. Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o kosmetykach, które się u mnie sprawdzają, a jednocześnie nie nadwerężają mojego portfela.


Sól do kąpieli Cien kupiłam w Lidlu podczas zakupów spożywczych. Największym atutem tego produktu jest oczywiście jego relaksujący zapach. W tej chwili mam jaśmin i pomarańczę, ale testowałam także wersję z mango i makadamią. Sól zamknięta jest w typowym, bardzo wygodnym opakowaniu z zakrętką i kosztuje około 5 zł.

Dobry szampon dla dzieci

Szampon do włosów dla dzieci Babydream to produkt, który podkradam mojemu Synkowi :) Używam go naprzemiennie z innymi szamponami i jestem zadowolona z efektu. Jego minusem jest to, że plącze włosy i wymaga zastosowania odżywki lub maski, ale jest bardzo delikatny i ma dobry skład. Jego cena to około 6 zł w Rossmannie.


Nawilżająca odżywka do włosów z granatem i aloesem Alterra to od niedawna mój ulubieniec. Po jej użyciu moje włosy są miękkie i gładkie w dotyku, łatwiej się też rozczesują. Dodatkowym atutem jest jej skład i oczywiście cena - około 10 zł.

Błyszczyki Bell z Biedronki

Błyszczyki do ust Shiny Liquid Lips z Bell bardzo lubię i kupuję zazwyczaj w Biedronce. Mają piękne kolory i długo się utrzymują na ustach. Pisałam o nich tutaj. Ich koszt to około 9 zł w Biedronce.


Rozświetlacza z Lovely nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Mam chłodny typ urody, więc sięgam po wersję "Silver". Produkt ma świetną pigmentację i daje bardzo dobry efekt, trzeba tylko uważać, żeby nie przesadzić :) Jego cena to około 10 zł w Rossmannie.


Ostatnim z polecanych przeze mnie produktów będą konturówki do ust Lovely Perfect Line. Posiadają bardzo dobą pigmentację i sprawdzają się nawet nałożone na całe usta. Ich trwałość być może nie jest rewelacyjna, ale całkiem zadowalająca. Kosztują około 6 zł i dostępne są oczywiście w Rossmannie. 

Miałyście któryś z powyższych produktów? A może polecicie mi jakiś dobry kosmetyk w niskiej cenie? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach :) 

Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Szampon babydream uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) Podkradam go mojemu Synkowi :)

      Usuń
  2. ;polecam Ci pomadkę z Bell matową, sa cudowne ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/wiosenna-sukienka-z-odrytymi-barkami-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. tanie sole są dobre bo są dobre i tanie, też sięgam po lidlowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki, które są nie dość, że tanie to jeszcze świetnie działają. Też jestem zadowolona z rozświetlacza z Lovely. Bo szamponu Babydream wracam regularnie. Odżywkę z Alterry też polubiłam, teraz mam trochę zbyt przesuszone włosy by dała sobie radę, ale ogólnie jest Ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Nie wszystko co tanie, jest złe :)

      Usuń
  5. Też mam ten rozświetlacz i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także od razu go polubiłam :)

      Usuń
  6. Znam szampon, który akurat średnio polubiłam i konturówkę (nr 2 bodajże), która stała się moim ulubieńcem :)
    Bardzo lubię takie wpisy i sama też chętnie je robię :)
    +zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju sole do kąpieli, można się przy nich nieźle odprężyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon Babydream w moim przypadku zupełnie się nie sparawdził, przesuszył włosy;/ jestem za to zwolenniczką odżywki do włosów firmy Alterra;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger