wtorek, 4 lipca 2017

Jak zaaranżować wynajmowane mieszkanie? Moje ulubione dodatki do domu

Od ponad dwóch lat nasze życie toczy się w wynajmowanym mieszkaniu. W oczekiwaniu na ten własny wymarzony dom, który niedługo zaczniemy budować, umilam sobie czas przeglądając wnętrzarskie oferty sklepów takich jak Pepco, Ikea, Lidl czy Biedronka. Zawsze wychodziłam z założenia, że to dodatki tworzą klimat i chociaż w wynajmowane mieszkanie nie inwestuję dużo, lubię od czasu do czasu coś dorzucić, zmienić lub przestawić, w myśl zasady "mała rzecz, a cieszy". Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o kilku niedrogich drobiazgach, które w szybki sposób pomogły mi upiększyć nasze "cztery kąty".


Filiżanki z Ikei

Kwiaty - lubię zarówno te cięte, jak również doniczkowe. Wiem, że nie każdy za nimi przepada, ale ja darzę je sporym sentymentem, zwłaszcza storczyki, których mam najwięcej. Bluszcz z powyższego zdjęcia kupiłam niedawno w Biedronce z myślą o kuchni, w której mam półcień i chcę ją nieco ożywić. 

Poduszki - nie mamy ich wiele ze względu na brak miejsca. Poszewki do nich kupiłam za grosze w Pepco. Świetnie się uzupełniają z dużymi "sofowymi" kobaltowymi poduchami.

Filiżanki - bardzo lubię celebrować chwile, a w takich momentach bez kawy lub herbaty ani rusz. Moje białe filiżanki pochodzą z Ikei i są bardzo odpowiada mi w nich minimalistyczny kształt.


Latarenka z Ikei

Latarenka - stanowi świetny dodatek dekoracyjny, zarówno we wnętrzu, jak i na balkonie. Ja posiadam chyba najbardziej rozpowszechnioną wersję "ikeowską" :)


Dodatki z Pepco

Pojemniki na produkty sypkie - nie mam ich wiele, ale myślę, że z czasem moja kolekcja się powiększy. Zazwyczaj wybieram kolory neutralne typu biel, krem i szarość. Dwa powyższe pochodzą z Pepco. Chciałam dokupić jeszcze trzeci pojemnik z tej serii (na herbatę), ale niestety nie mogę go już dostać. 

A jakie są Wasze ulubione dodatki do domu? Lubicie robić tego typu zakupy? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach. 

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Dla mnie pepco rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam dodatki! Podusie, świeczki, latarenki ❥
    A Pepco rządzi :P Wiadomo, Ikea też, ale do tej nie zawsze jest po drodze...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja też mam do Pepco jakoś bardziej "po drodze" :)

      Usuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger