środa, 26 lipca 2017

Hity lipca - perfumy, trampki, hiszpanka, kuchnia, czas wolny

Witajcie w ten piękny lipcowy dzień. Chciałam podzielić się z Wami dzisiaj moimi wakacyjnymi ulubieńcami, zapachowymi, ubraniowymi, kulinarnymi i lajfstajlowymi. Zapraszam, być może znajdziecie tu coś dla siebie :)

Woda perfumowana DKNY Be Delicious

Wody perfumowanej DKNY Be Delicious nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Jest to ostatnimi czasy mój ulubiony wakacyjny zapach, którego używam namiętnie. Ach, to zielone jabłuszko... :)


Bluzka hiszpanka zgniłozielona

Oto i moja hiszpanka z chińczyka :) Fason podobał mi się od dawna, ale wstrzymywałam się z zakupem, ponieważ nie wiedziałam czy będę się w nim dobrze czuła. W końcu stwierdziłam, że 40 zł to nie majątek i... wzięłam. Ma zgniłozielony kolor i wykonana jest z lekko mnącego się materiału.


Białe trampki Big Star

Białe trampki Big Star kupiłam wczesną wiosną, ale dopiero teraz zaczęłam je nagminnie eksploatować. Są bardzo wygodne i pasują zarówno do spodni, szortów, jak i sukienek. Okazały się być strzałem w dziesiątkę :)



Instagram zainspirował mnie do przygotowania apetycznie wyglądającej lemoniady arbuzowej. Wystarczy arbuz, woda, cytryna, odrobina miodu, kostki lodu i mięta do dekoracji. Pysznie smakuje i wspaniale orzeźwia.


Urządzanie wnętrz

Chociaż własny dom zaczniemy budować dopiero w przyszłym roku, ja już snuję plany i w myślach urządzam swoje wymarzone cztery kąty. Przeglądam magazyny, blogi internetowe i... inspiruję się. Także pod kątem swojego-nieswojego obecnego, wynajmowanego mieszkania, które bardzo lubię upiększać :)

A jak wyglądał Wasz lipiec? Podzielcie się inspiracjami w komentarzach :) 

Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. Też lubię to jabłuszko :) Ale chyba najbardziej czerwone. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka i trampki super, jabłuszko pachnie pięknie! Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaka boska hiszpanka ♥ ja nie kupiłam jeszcze w tym roku takiej a bardzo mi się marzy.. ale zawsze jest coś ważniejszego do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne trampki, sama takich szukam:) Ciekawe czy jeszcze są dostępne skoro kupiłaś wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka i trampki -super !

    A na arbuzową lemoniadę zrobiłaś mi tak wielką chętkę! :D
    Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger