czwartek, 25 maja 2017

Zakupy kosmetyczne z ostatnich tygodni - Rossmann

Ostatnimi czasy Rossmann rozpieszczał nas promocjami. Mój stosunek do tego typu akcji jest ambiwalentny (o czym pisałam tutaj). Staram się podchodzić do nich z dystansem, co nie oznacza jednak, że z nich nie korzystam. Korzystam w granicach rozsądku, a te granice wyznaczane są pojemnością aktualnie używanych przeze mnie kosmetyków. Jednym słowem, nie robię zapasów, kupuję to, czego aktualnie potrzebuję. Miesiąc temu, podczas akcji -55% uzupełniłam braki w kosmetykach kolorowych, a przed kilkoma dniami skorzystałam z promocji 2+2 i kupiłam kilka produktów pielęgnacyjnych. Jednym słowem - zapraszam na posta :)


kosmetyki kolorowe z promocji w Rossmannie

Kilka tygodni temu pisałam Wam o moich planach zakupowych, które mam zamiar zrealizować podczas tegorocznej promocji. W zasadzie kupiłam wszystko za wyjątkiem pudru bananowego z Wibo, który rozszedł się w mgnieniu oka. Zamiast niego sięgnęłam po sprawdzony Rimmel Lasting Finish w odcieniu 001 Light Porcelain. Zapasy uzupełniłam o mój ulubiony tusz Volume Million Lashes  L'Oreal, kremowy tusz do rzęs Maybelline Color Tattoo 24Hr w odcieniu Creme De Rose 91 oraz róż do policzków Bourjois Rose d'Or 34. O tych trzech kosmetykach pisałam tutaj. Nowością jest dla mnie kredka do ust Lovely Perfect Line nr 3. Nie planowałam tego  zakupu, ale czytałam pozytywne opinie na jej temat, a poza tym kosztowała około 3 zł. 


kosmetyki do pielęgnacji twarzy

Kilka dni temu skorzystałam z promocji Klubu Rossmann 2+2 (bez aplikacji macie 2+1). Zakupiłam dwa kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a dwa kolejne (tańsze) dostałam gratis. Zdecydowałam się na krem BB Garnier klasyczny w wersji Light - lubię tego typu kosmetyki na lato, a poza tym już kiedyś miałam z tym produktem do czynienia i byłam zadowolona. Oprócz tego sięgnęłam po olejek z Alterry Granat Bio do skóry bardzo suchej, ponieważ ostatnimi czasy moja cera płata mi figle. Mam zamiar dodawać do do kremu, który stosuję na noc. Do tych dwóch produktów dobrałam dwa tańsze, a mianowicie kapsułki Rival De Loop Hydro Booster z miłorzębem japońskim i witaminą E dla cery suchej i zmęczonej oraz 3 Etapowy Zabieg Rozjaśniający AA dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii (w najbliższym czasie zamierzam po niego sięgnąć i mam nadzieję, że mnie nie podrażni, gdyż czytałam na jego temat różne opinie, niekoniecznie pozytywne).

W taki właśnie sposób przedstawiają się moje skromne zakupy kosmetyczne z ostatnich tygodni. Nie jest ich wiele, ponieważ konsekwentnie staram się pod tym względem ograniczać (klik). A jak to jest w Waszym przypadku? Znacie któryś z powyższych kosmetyków? Podzielcie się swoją opinią w komentarzach :)

Zapraszam Was także na moje profile na Instagramie i Facebooku :)

Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Z promocji 2+2 jeszcze zamierzam skorzystać, tylko do tej pory nie miałam kiedy podjechać do Rossmanna. Widzę, że Twoje zakupy udane i bardzo przemyślane, masz rację nie ma co kupować na zapas, bo promocje będą zawsze jak nie w tej, to w innych drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Poza tym w drogeriach internetowych ceny są naprawdę atrakcyjne, więc zawsze można coś dla siebie znaleźć :)

      Usuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger