czwartek, 9 marca 2017

Nowości kosmetyczne z przełomu lutego i marca

Znacie to uczucie, gdy wszystkie produkty kończą Wam się w tym samym momencie? Tak właśnie było u mnie kilka dni temu. Jak już wspominałam w poście na temat minimalizmu kosmetycznego (klik) kupuję tylko to, czego aktualnie mi brakuje. Uzupełniłam zatem zapasy, a dodatkowo wrzuciłam do koszyka jeszcze dwie "zachciewajki". Trudno, zgrzeszyłam :)




Na zakupach w Rossmannie zaopatrzyłam się w żel myjący Czysta Skóra 3w1 Garnier. Można go wykorzystać również jako peeling i maseczkę - ja zazwyczaj unikam produktów "3w1", ale żele z Garniera bardzo lubię, dlatego stwierdziłam, że biorę. Ponadto kupiłam krem do rąk Ziaja z bio olejkiem arganowym i gliceryną oraz krem do stóp multi regenerujący AA do skóry bardzo suchej, a także puder z bronzerem Jet'Aime Wibo.

Bardzo lubię kupować w sieci, zresztą taka forma zakupów bardzo mi odpowiada jako młodej matce, której nieraz brakuje czasu i siły na bieganie po sklepach :) Jednym z moich ulubionych internetowych drogerii jest eKobieca.pl. Ostatnio kupiłam tam podkład Rimmel Wake Me Up w odcieniu do typowych bladziochów, czyli 100 Ivory, a także peeling do ciała Bania Agafii z pestkami maliny arktycznej i olejami dający efekt masażu. Przy okazji, jako że jestem posiadaczką cery wrażliwej, zaopatrzyłam się z kapsułki żelatynowe AllerGal, które dla mnie są po prawdziwym hitem. Dodatkowo pozwoliłam sobie na "zachciewajkę", którą jest nowy lakier hybrydowy Semilac 130 Sleeping Beauty w kolorze typowo wiosennym, czyli łososiowym z delikatną nutą różu. 

Podczas zakupów spożywczych w Biedronce wrzuciłam do koszyka Ekspresowe Serum Nawilżające na twarz, szyję i dekolt z Perfecty, które testuję od kilku dni i jestem z niego całkiem zadowolona. I to właśnie jest moja "zachciewajka" nr 2 :)

Myślę, że na jakiś czas "braki" zostały uzupełnione. Teraz pora na przygotowanie szafy do wiosny :)

Miałyście któryś z powyższych kosmetyków? Podzielcie się swoją opinią na ich temat w komentarzach.

Buźka :)

10 komentarzy:

  1. Lubiłam ten żel myjący od Garniera - bardzo fajny i uniwersalny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię ich żele do mycia twarzy :) W ogóle lubię ich kosmetyki :)

      Usuń
  2. Znam jedynie podkład Rimmel Wake Me Up i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niego wróciłam po dłuższym czasie i była to mądra decyzja :)

      Usuń
  3. Wake Me Up uwielbiam. Zawsze do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze powracam właśnie do niego :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne nowości, mam szczególnie chęć na krem do rąk z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości :-) Miałam inny peeling z Babuszki Agafii i niestety nie byłam zadowolona... Ale bardzo lubię ich maseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki mają naprawdę super :)

      Usuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger