piątek, 24 lutego 2017

Ziaja - kuracja olejkami arganowym i tsubaki - skoncentrowana maska wygładzająca



Nie jestem włosomaniaczką, nie lubię i nie używam naturalnych kosmetyków do pielęgnacji. Moje włosy są gęste, ale cienkie i uwielbiają szampony z SLS, a suszarka oraz szczotka do modelowania to jedyne gadżety, które mogą je ujarzmić. Dodam jeszcze, że są bardzo niesforne i łatwo się puszą. Generalnie ich pielęgnacja do łatwych nie należy. 

Jakiś czas temu zakupiłam maskę Ziaja - kuracja olejkami arganowym i tsubaki. Jest to kosmetyk wygładzający, przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. Jako że włosy farbuję i prostuję, uznałam, że produkt może być mi pomocny. Co prawda nie do codziennej pielęgnacji, ale raz na jakiś czas - czemu nie? Jakie jest moje zdanie na jego temat? Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam :)

Maska mieści się w standardowym pojemniku o pojemności 200 ml. W firmowym sklepie Ziaja zapłaciłam za nią około 10 zł. Cena zdecydowanie na plus.

Producent obiecuje nam intensywną regenerację uszkodzonych włosów, ochronę termiczną, gładkość, a także intensywne działanie oraz skuteczność już po pierwszej aplikacji. Produkt zawiera między innymi naturalne olejki arganowy i tsubaki oraz pantenol. Konsystencja jest kremowa - taka, jaką lubię, a sam zapach daje się odczuć jako dosyć intensywny. Mnie nie przypadł do gustu, ale być może Wam się spodoba.

Aplikacja jest bardzo prosta i krótka - należy nałożyć kosmetyk na umyte włosy na około 3-5 minut i spłukać. 

A teraz efekty: maska za 10 zł ujarzmiła moje problematyczne, splątane włosy. Po jej użyciu zauważyłam widoczny efekt wygładzenia i "dociążenia". Włosy rozczesały się bez problemu, wyglądają zdrowiej i są bardziej błyszczące. Nawet ten intensywny zapach stał się nieco bardziej przyjemny.
W zasadzie jestem na "TAK", ale... maska nie do końca sprawdza się w przypadku cienkich włosów, ponieważ za bardzo je obciąża. Dlatego też sięgam po nią tylko od czasu do czasu.

Czy polecam? Polecam, ale posiadaczkom włosów cienkich odradzam częste stosowanie.

A Wy miałyście może tę maskę? Jakie macie zdanie na jej temat?

Buźka :)

7 komentarzy:

  1. Ja mam cienkie włosy, ale za to kręcone, więc dociążenie w zasadzie mogłoby im się przydać. Ale moje włosy to zawsze wyglądają dziwnie, więc nie wiem czy i ta maska by im pomogła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm muszę przyznać, że nie za bardzo znam kosmetyki Ziaji. Także nie testowałam tej maski, ale po przeczytaniu recenzji jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto po nią sięgnąć :)

      Usuń
  3. Lubię tę maskę, a jej zapach jest dla mnie po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie za zapachem nie przepadam, ale cała reszta jest OK :)

      Usuń
  4. Mam chęć na tę maskę, cena widzę też fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zapiski Malinowej Szminki , Blogger